Friday, October 9, 2009

NIZAR BUNUH MAK DIA: Gambar pembuat kacau PAS

Semua pakai kopiah hah, kalau ko ingat orang pakai kopiah tu baik, tengok lah gambar gambar ni





buka gerai depan rumah orang lepas tu pukul tuan rumah bila dia komplen PAS blocking jalan...


ni lah jadinya bila

ISLAM SEKADAR ALAT

13 comments:

  1. kacau ape lancau nya umno....tunjuk ler le gambar tuan rumah kena belasah ker...ni tunjuk orang pas berkumpul...ape landak..

    ReplyDelete
  2. "kacau ape lancau nya umno"
    wah saya ni student yg memerhati politik di Malaysia..xmemilih dan xmenyebelahi mana2 pihak..
    tp inikah kata2 yg saya nk tgk daari prti yg perjuangkan islam..hmmmm -_-"

    ReplyDelete
  3. benar la org kata:pemimpin pas mgkn@maybe@sesetengahnya elok,baik,tapi dilihat pd pengikutnya,pandai cakap,tapi habuk pun tada...bahasa yg diguna langsung tak mencerminkan perwatakan...anon sepatutnya malu kepada diri sendiri sebelum malu kepada haiwan...hahaha

    ReplyDelete
  4. Lihing_Pahit_ManisOctober 9, 2009 at 7:07 AM

    Sofy =) said...

    "kacau ape lancau nya umno"
    wah saya ni student yg memerhati politik di Malaysia..xmemilih dan xmenyebelahi mana2 pihak..
    tp inikah kata2 yg saya nk tgk daari prti yg perjuangkan islam..hmmmm -_-"
    -----------------
    - dan ini juga kah kata2 dari puak2 UMNO? (lihat iklan2).... bukan kah itu fitnah?

    - dari tajuk & iklan sahaja sudah menggambarkan betapa rendahnya akhlak penulis blog ini..."Nizar bunuh mak dia"? wah.... inikah akhlak yg hendak ditunjukkan oleh pejuang2 UMNO?

    - nak mengata orang...padahal diri sendiri pun SALAH!!!!

    - bila diamati gambar tersebut, x nampak pun sesuatu yg mencurigakan... cakap dipukul... x ada pun tangan2 yg hinggap kat tuan rumah...

    - x de polis ke?

    - tuan rumah yg mana satu?

    - tuan rumah tegur dengan cara elok ke? atau terus maki2?

    P/S... sekadar singgah... maaf atas kertelanjuran bahasa... namun renung2kanlah...

    ReplyDelete
  5. Org umno ni mmg samseng, kat tpt aku pun, org2 umno pun mcm ni..suka cari pasal.., kalau dia dah ramai, masa tu tunjuk hero...

    ReplyDelete
  6. Dah lama sangat puak-puak PAS ini kirang ajar, sampai masanya orang UMNO bertindak balas..... berpuloh tahun kena caci maki, kena hina, kena cabar......

    UMNO jangan terlalu bersikap bodoh dan penakut, kalau dah sampai kedlam rumah kita pun dia orang kurang ajar, jangan biarkan kalau dah khawarij ni hendak sangat berperang sesama Melayu......

    Cukup sudah selama ini dibuat macam anjing dari anak buah PAS khawarij yang tak sedar diri ini, sampai masa UMNO bertindak balas, sudahlah warga bodoh Indon dihasut menghina Malaysia......

    ReplyDelete
  7. x nampak pun sape2 kena pukul..

    ReplyDelete
  8. Semalam beberapa petugas PAS di serang dan dicederakan sehingga berdarah dengan teruk. Pemimpin PAS menyelar sikap ganas penyokong Umno ini.

    Persoalan sekarang timbul di KA-PA-LA saya mengapa penyokong Umno (saf pekida) MENGGANAS sehingga mencederakan penyokong PAS.
    1) Adakah Umno/BN dalam keadaan tertekan sehingga memaksa penyokong mengganas?
    2) Adakah Umno/BN ingin menunjukkan bahawa mereka berkuasa melakukan apa sahaja hatta membelakangi undang-undang?
    3) Adakah Umno/BN ingin menggunakan cara kekasaran untuk melemahkan jentera PAS?
    4) Adakah Umno/BN ingin menggunakan kekerasan dan budaya samseng untuk menakutkan pengundi supaya jangan mengundi PAS?
    5) Adaka UMNO/BN telah terlalu terpengaruh dengan budaya Parpuisma sehinggga parti yang kununya memperjuangkan hak hak orang Melayu tidak tergamak untuk MENCEDEREKAN orang Melayu sendiri?

    JAWABLAH!

    ReplyDelete
  9. C.KAGA....
    KENAPA SOALAN ITU KAU TUJUKAN PADA UMNO/BN???
    SEPATUTNYA SOALAN KAU 2 TUJUKAN KEPADA PAS-PIS-PUS BARU KONE.JIKA UMNO/BN BUAT CARA 2 GUE SOKONG 100%!!! TERUSKAN UMNO/BN TERUS N TERUSKAN

    ReplyDelete
  10. PAS MENYEBARKAN AJARAN ISLAM YANG EKSTRIM
    Surah at-Taubah ayat 107. PAS mengiklankan ceramah agama, tetapi bila mengadakan ceramah, ustaz-ustaz PAS berceramah dengan tajuk dan isu yang membawa kepada fanatic kepada parti PAS mereka, dengan memperlihatkan kesalahan golongan-golongan yang bukan dari PAS. Apa sahaja dari pihak parti PAS, semuanya ditafsirkan sebagai betul, walaupun isu-isu yang telah jelas dilarang oleh Islam.

    Islam mewajibkan umatnya bersatu dalam pemerintahan dan melarang menggulingkan pemimpin yang majority anggota kabinetnya beragama Islam kerana dianggap oleh Syarak sebagai bukan golongan AHLIL SUNNAH tetapi golongan KHAWARIJ yang kerjanya tidak lain hanya berusaha mencari kesalahan pemimpin dan menentang secara terbuka walaupun perkara yang dibuat oleh pemimpin itu perkara baik, mereka tetap mempersendakannya. Muhammad bin al-Hussin al-Ajuri rahimahumullah berkata, “KHAWARIJ adalah golongan yang menentang kepimpinan orang Islam sebagaimana yang terjadi terhadap kepimpinan Saidina Ali radiayallahu ‘anhu”. Nabi SAW bersabda, “Sesiapa yang datang kepada kamu sedangkan kamu bersatu di bawah seorang pemimpin, dan orang yang datang tersebut ingin merosakkan ketaatan kamu dan memecahbelahkan kamu, maka perangilah dia”. (Riwayat Muslim)

    http://www.youtube.com/watch?v=PRzYG9vJXAQ

    http://www.youtube.com/watch?v=D8Dw3Pv1Lbc

    http://www.youtube.com/watch?v=LtRlJNbS_Ec

    ReplyDelete
  11. Kalau nak tengok samseng pas..yang berlagak pak lebai...berperangai setan ..datang lah kesini..jangan dok menyalak daripada jauh je..

    Yang gelaknya semalam kecoh kata penyokong pas kena serang dengan parang...tapi bodoh punya lakunan mat rempit bertoncang tu..logik ke baju ada kesan hirisan tapi kesan luka takde pulak..mak aii kebal laa mat rempit upahan pas tu..lagi satu ngape tak buat laporan kat polis..selalunya bila kejadian camni berlaku cepat je pas pegi buat repot..tapi kes ni takde pulak yang ada cuma edarkan gambar kat sidang media jee..nampak sangat penipu nya pak lobai berjanggut sejemput yang mengaku terlebih islam daripada orang islam ni..aku nak nasihatkan kalau nak berlakun tu buat laa real sikit..ni buat orang gelak dengan kebodohan pemimpin pas..yang penyokong tu tak boleh nak diulas pebenda pun sebab mereka ni penyokong "PASTI ANGGUK SAHAJA" kalau nik ajis suruh minum air kahak dan basuhan kaki dia pun mereka sanggup.

    ReplyDelete
  12. BERITE BAIK!
    PARPU DIBELASAH KAW KAW DI LAMAN BLOG HARAM JADAHNYA. KOMEN KAGA BERJAYA DILEPASKAN
    BLOG NI DAH TAK MERIAH LAGI
    HE HE HE HE

    ReplyDelete
  13. Eh bodohlah kau bni kaga kau kata blog dia blog puki tapi kau nak sangat koin, jadi kau ni puki frust ke

    ReplyDelete

VIDEO PERINGATAN: Siapa Anwar yang sebenar

Pembohongan DAP di Sibu


Kecapi Nikmat Bersama Pakatan