Saturday, October 3, 2009

Nizar Nazak: PAS terus menyesatkan ahli mereka

Para pemimpin PAS terus menerus menyesatkan pengikut mereka dengan menjanjikan syurga dan melabelkan orang Umno sebagai Kafir.

inilah tahap akidah orang PAS yang begitu taksub dan percaya secara totok ajaran sesat Nik Aziz

mereka terus menerus mengatakan N.Ajis itu adalah ulamak

ulamak sebenar tidak mencarut dan mencaci orang, jauh sekali ia akan mengkafir kan orang dan tak mungkin terpacul dari mulut Ulamak yang tuhan juga mencarut

tetapi itulah hakikat PAS memutarbelitkan Islam

7 comments:

  1. Iklan kau macam real siut

    ReplyDelete
  2. ALLAH BERFIRMAN YG BERMAKSUD ULAMA' NI ADALAH WARIS NABI2
    YANG KAU DUK KUTUK ULAMA'
    KAU INGAT KAU NI APE
    XTAKUT AZAB KER??

    ReplyDelete
  3. Nik Aziz bkn ulama..dia adalah seorang ahli politik..dia hanya menggunakan Islam untuk kepentingan politik..kalau dia betol perjuangkan Islam..dia takkan berkawan dengan org2 yg terang2 menghina Islam dan menentang Islam terang2 seperti DAP...

    ReplyDelete
  4. oi N.Ajis bukan ulamak, jauh lah panggang dari api

    ulamak takkan kata tuhan mencarut damn waris nabi tak mungkin berkata dia lebih sanggup bekerjasama dengan Iblis dari saudara Islam sendiri

    N.Ajis ahli politik yang keliru antara politik dan agama

    N.Ajis keliru dengan serban yang dipakai

    N.Ajis terkeliru akibat pujian yang diberi

    N.Ajis ahli politik yang tersesat lagi menyesatkan

    ReplyDelete
  5. Ulamak hatinya lembut, lidahnya juga lembut
    tidak lah dia bercakap kasar dengan orang
    dan jauh sekali lah dia nak kafir mengkafirkan
    seorang ulamak sudah tentu takut untuk negkafirkan saudara Islam kerana takutkan murka Allah...

    adakah sifat sifat ini semua pada Nik Aziz??

    ReplyDelete
  6. Ulamak PAS ulamak politik, at least ulamak kerajaan tak main politik, hanya dilantik oleh orang politik, orang PAS sendiri nak masuk politik untuk kepentingan diri sendiri

    jadi macamana nak ttegakkan Islam''nak tegakkan ideologi PAS bolehlah

    ideologi pas tak sama dengan Islam sebenar

    ReplyDelete
  7. Chairman Kaga SebenarOctober 4, 2009 at 9:52 PM

    Saya percaya N.Ajis tu memang dah rosak hatinya
    terlalu bangga dengan kedudukan
    terlalu percaya dengan puji pujia

    Chairman Kaga Sebenar

    ReplyDelete

VIDEO PERINGATAN: Siapa Anwar yang sebenar

Pembohongan DAP di Sibu


Kecapi Nikmat Bersama Pakatan