Monday, October 19, 2009

NIZAR TERENCAT: Sindrom KETIAK MASAM Pakatan






Orang dalam gambar ni semua tengah mendapat 
pendapat pakar samada ketiak mereka massam atau tidak
mungkin Anwar perlukan satu proses cium ketiak jugak

Kalau Orang Putih dia kata SOUR GRAPES tapi orang Pakatan ni kita kata KETIAK MASAM

Sour grapes ni bila orang tu cuba nak dapat kan satu benda tapi tak dapat, bila tak dapat dia kata lah benda tu tak elok dan dia sebenarnya memang tak mau pun.... biasalh nak tutup malu

Ketiak Masam ni bila orang tu orang dah tak mau dekat dengan dia pasai ketiak dia masam dan bila jadi macam tu dia kata orang lain semua bodoh...

biasa lah orang ketiak masam memang tak sedar ketiak dia masam...

tak percaya bila korang naik lif dan ada orang ketiak masam cuba tanya dia, dia sedar tak ketiak dia masam... gerenti tak sedar punya

ni lah yang terjadi kat Pakatan tipu-Rakyat

Bila dia menang pilihanraya kecik dia kata rakyat dah bersuara bila dia kalah merudum di bagan Pinang, dia kata orang Bagan Pinang Bodoh....hmmm  KETIAK MASAM  tapi tak sedar

Bila dia buat perhimpunan ramai orang datang, dia kata itu tanda Rakyat sokong dia tapi bila berpuluh ribu orang datang tengok pelancaran satu Malaysia, maka portal berita pro-pembangkan, macam Malaysian Insider yang diketuai oleh Kalimullah Hassan ( ORANG KJ) dan Brendan PEREIRA (ORANG KJ yang juga EJEN SINGAPUTA) pun carry lah story kononnya ramai pasal orang di paksa datang lah, dibayar untuk datang lah dan macam macma lagi

kira kali ni orang PR dan KJ sekali lah KETIAK MASAM

Si KJ ni memang KETIAK MASAM,  tak sedar sedar lagi yang orang dah tak nak kat dia  pasal terlalu banyak buat taik memburukkan Umno

jadi saya nasihatkan orang pakatan untuk melakukan proses CIUM KETIAK....

tapi kalau tak buat pun kami paham pasal Tok Guru N.Ajis dajh kata korang semua gerenti syurga, ye lah sokogn PAS dan Ahali PAS

utuk N.Ajis, seorang ahli politik bertopengkan agama


ISLAM SEKADAR ALAT SEKADAR ALAT


2 comments:

  1. Haha... bernas la tuan blog... tak payah la puak pembangkang nie nak kelentong... sediakan bas pun kata rasuah.. ish2... semalam aku baru balik dari kg... bersemangat org kg aku... aku tanya kalau tak sedia bas pun diorg akan pegi ke? sorg pakcik tua ckp... mesti pegi... tunjuk sokongan pada PM...

    sure lepas nie puak pembangkang ckp sapa2 yang pegi semalam tu bodoh... ala.. mcm org bagan pinang tu... tak undi pembangkang.. dapat la kena maki... mcm la puak2 pembangkang tu pandai sgt.. pasal tu kot duk pakai pencelup air sirap jadi darah.. maklum la.. kan kena libas dengan pedang samurai... dasat2 .. belajar ilmu kebal..

    ReplyDelete
  2. Benci ajaran sesatOctober 19, 2009 at 5:02 PM

    itulah, jadinya bila dia rasa dia semua betul, kalau tak masakan dijamin syurga....
    Nabi lagi beristighfar 70x sehari.. dia tak yah

    mati aje tempat dah sedia

    ReplyDelete

VIDEO PERINGATAN: Siapa Anwar yang sebenar

Pembohongan DAP di Sibu


Kecapi Nikmat Bersama Pakatan