Thursday, August 6, 2009

Jeff ooi pulak hina orang Islam

Dalam Orang Islam Selangor dok marah si Ustad Ronnie Liu jadi Mufti dan keluar Fatwa, Jeff Ooi pulak buat hal di Penang, dikatanya JIM tu kumpulan ekstremis Islam.

kalau korang baca newsportal Malaysia Today, puak anti-Islam dan Anti Melayu begitu suka sekali dengan kenyataan Jeff tu dan terus sambung mengatakan Islam tu perosak dan Islam tu terrorist dan macam macam lagi kata kata yang menghina Islam

Si RPK memanglah suka, dia kan sebenarnya anti Melayu- dia memang dari dulu kata orang Melayu ni bodoh dan malas dan orang Melayu ni tak faham Islam... ialah kalau nak pandai Islam kena ada mak orang putih dulu kot

tapi apa pun si Jeff Ooi ni rupanya bengap juga, di tak tahu beza antara JI di Indon dan JIM di Malaysia,

kata pandai internet, blogger tersohor tapi nak guna google pun tak reti

atau memang dia sengaja cari peluang nak Hina Islam dan kemudian pura pura tak tahu...

DAP ni memang celaka... dis selagi boleh dia akan hina Islam dan Melayu jadi aku tak heran kalau si Jeff Ooi ni saja berlakon tak tahu supaya boleh maki dan hina orang Islam

8 comments:

  1. Aku rasa betul kata kau, dia ni berlakon tak tahu, tu pasal sampai sekarang masih tak minta maaf, kalu betul tak tahu, mesti dah minta maaf tersilap cakap, ni tak, dia buat tak paham aje

    kita tengok apa PAS Penang boleh buat, apa dia nak berlakon lagi ..

    PRK Permatang Pasir dah dekat ni

    ReplyDelete
  2. nik ajis ni fikiran sempit. Dia tak nampak real world. Dok syok sendiri. Suka maki hamun orang tak tentu pasal. tak payah layanlah!

    ReplyDelete
  3. kambing bodoh,
    u jangan hina RPK, dia memang lebih mulia dari awak. dia bukan anti melayu. dia hanya anti melayu umno yang perompak,penyamun dan pembunuh. u orang lebih suka pemimpin yang curi juta juta duit rakyat malaysia, seperti mahathir,najib,toyo,mahmud taib, rafidah,muhammad dan sebagainya.otak awak dekat mana, atas ke atau dekat bontot.

    Anti melayu umno

    ReplyDelete
  4. dear rasional.. 1 sentence only..

    you're not even close to rational!! podaaaaaa...

    ReplyDelete
  5. apa kau melalut ni rasional?

    ReplyDelete
  6. suka makan pucuk ubi tu pasal anginAugust 6, 2009 at 11:47 PM

    rasional

    kau ni aku ingat salah makan lah masa mak kau mengandung tu pasal kau angin satu badan dari kecik sampai nak mampos

    ReplyDelete
  7. Jenis puak pencacai macam korang ni memang tak masuk dengan hujah orang lain.Walaupun dihujah dengan kebenaran puak-puak pencacai macam korang akan tetap lawan,bantah dan tolak kerana bagi korang yang bersikap pencacai penjilat bontot ini,orang lain semua salah,hanya korang je yang betul.

    Hiduplah didalam dunia kemunafikan korang dan tunggu sahaja pembalasan.

    ReplyDelete
  8. rasional rasional

    cuba nasehatkan rpk jaga keluarga nya terlebih dahulu

    ReplyDelete

VIDEO PERINGATAN: Siapa Anwar yang sebenar

Pembohongan DAP di Sibu


Kecapi Nikmat Bersama Pakatan