Monday, August 17, 2009

Melayu Pulau Pinang

Ketua Menteri Lim Guan Eng awal-awal lagi mengeluh babi. Natang tu akui PRK Permatang Pasir adalah sukar. Natang tu juga tahu banyak banyak isu-isu Pulau Pinang serta perkara-perkara yang dijanjikan olehnya serta Kuncu-kuncu Nuar tidak terbuat dan tidak boleh dibuat. Perjanjian syaitan dengan rakyat Pulau Pinang masa pilihanraya 12 kepada rakyat Peneng sudah dirasai oleh rakyat peneng itu merupakan satu pembohongan besar yang dibuat hanya untuk meraik simpati rakyat peneng agar mereka-mereka dan keluarga mereka boleh jadi exco. Janji masyuk...itu lah yang mereka hendak.




sokongan yang tiada kesudahan



akhirnya.....kita merempat dibumi sendiri

Tapi setelah peneng jatuh ketangan Lahanat tu... rakyat mula sedar yang rakyat telah dipermainakan oleh janji-janji manis. Banyak isu baru yang tak selesai di peneng. Bukan Peneng saja.. Di selangor pun bersepah isu-isu baru yang telah mengguris hati umat islam dan hati orag melayu.

PAS di Permatang sudah rasa muak dan tertipu oleh janji-janji sial mereka. Apa lagi yang rakyat Peneng perlukan daripada mereka-mereka tu. Suara pembelaan oleh orang melayu serta serta pembelaan orang melayu langsung tidak dibela didalam Dewan Undangan Negeri. Apakan nasib orang melayu di Pulau Pinang. Inilah masanya Orang Islam di Permatang Pasir memberikan kuasa kepada yang mampu bersuara bagi membela nasib orang melayu di pulau mutiara ini. Jangan buat Pulau Mutiara jadi pulau batu jalan...

Fikirla wahai melayu Pulau Pinang

4 comments:

  1. BN akan kalah sebab pilih calon yg terbukti ada kes penyelewengan. Alahai Umno tak de orang bersih ke.

    ReplyDelete
  2. anon..

    sejak bila jadi ahli nujum. keputusan belum keluar dah tahu sapa kalah.. sapa menang...

    ReplyDelete
  3. this blog is so full of crap

    ReplyDelete

VIDEO PERINGATAN: Siapa Anwar yang sebenar

Pembohongan DAP di Sibu


Kecapi Nikmat Bersama Pakatan