Saturday, August 1, 2009

Anak lembu masuk kandang

terima kasih pihak berkuasa.


orang melayu gak yg kena tangkap...BODOH tul laa diorg nie





apa-apa citer balai





1.22 pm

Perhimpunan GMI yang diadakan hari ini memang gagal. Cuma kelihatan beberapa kelompok anak lembu PAS yang sememangnya suka bersepah, bersepah di sekitar Sogo, Masjed Jamek dan Masjed India. Amat mudah untuk mengenali anak anak lembu PAS ini. Kalau muka kelihatan macam lembu dan badan bau tahi lembu itulah lembu lembu PAS.

Yang hairan pada masa artikel ini ditulis tidak kelihatan pun seorang pimpinan anak anak lembu ini yang kelihatan untuk bersama sama dengan anak anak lembu ini. Cuma yang ada hanyalah anak anak lembu yang berbulankan Nik Aziz. Tidak pula kelihatan lembu lembu yang baru turun dari roket. Bapak budak yang mata lebam dari Permatang Pauh itu pun tidak kelihatan.

Berapa punya bodoh punya lembu lembu PAS yang datang dari kampung ini. Kononnya berjuang bersama dengan pimpinan pimpinan lembu dan babi yang mata lebam tapi bila kena sumbat dalam trak polis tidak pulak pimpinan pimpinan lembu dan babi yang datang membantu mereka. Betullah kata orang tua 'bodoh macam lembu'. Tapi lembu memang dijadikan untuk dikorbankan. Nasib lembu.

-daeng celak-

3 comments:

  1. heh heh

    lembu kaki empat banyak berjasa

    lembu kaki dua ni hai susah nak cakap

    ReplyDelete
  2. semua jadi pak turut. tak apa yg diorg dapat pun aku tak tahu.. yg pastinya memang boodoh. Kalau dapat sejuta ringgit tu.. berbaloi laa gak. boodohhh

    ReplyDelete
  3. Esok anak lembu jangan lupa bangun pagi tarik bajak DAP yeee...

    XJN

    ReplyDelete

VIDEO PERINGATAN: Siapa Anwar yang sebenar

Pembohongan DAP di Sibu


Kecapi Nikmat Bersama Pakatan