Monday, August 24, 2009

Guan Eng cuba songlap duit derma

7 comments:

  1. Salam MB, rakyat Pulau Pinang khusus orang Melayu wajib peka dengan pendedahan ini, LGE adalah kepala peromkap rakyat yang harus disingkir dari bumi Pulau Pinang....

    ReplyDelete
  2. Yang koh tsu kon dok halau melayu kat pulau tu hang tak nak ambil kira ke. Masa Koh tsu kun dulu, kalau lalu sebelah cina dia kata kita melayu bodoh dan nak bunuh kita (dia cakap kot cina - dia ingat kita tak faham). Tapi sekarang ni mana ada.

    So orang melayu, mana ndak! cina yang ada niat nak bunuh kita dan halau keluar dari pulau atau cina yang niatnya nak perintah negeri p.pinang ikut khalifah Umar abd Aziz. Cuba fikir dan timbang-timbang.

    ReplyDelete
  3. Kalu betul lah dia percaya prinsip Khalifah Abdul Aziz, dah lama dia masuk Islam....ni dia main wayan gaja dengan hangpa..lagi bahaya

    ReplyDelete
  4. Ketua Pemuda Umno Mohd Khairy Jamaluddin sendiri pun tidak berupaya mempertahankan peribadi Muhyiddin yang dikatakan 'Pengkhianat Negara' ekoran menjual 51,170 hektar tanah Johor/negara kepada Singapura dengan harga RM350 juta sewaktu menjadi Menteri Besar Johor (1980).

    ReplyDelete
  5. allo, itu cerita bekalan air lah... ini zaman british punya deal lah nggok

    ReplyDelete
  6. Hello Mat Moto,

    1980 zaman british ka. Awat hang tak sekolah kot.

    ReplyDelete
  7. Dah lah anon, bengap pulak tu

    that was to facilitate the water agreement that was drawn up by the brits.. otherwise we may have had to sepnd hundreds of millions building the water treatment plant for Singapore..

    Kalau nak kata aku bodoh pun gi lah baca dulu all teh documents and get all the facts

    ReplyDelete

VIDEO PERINGATAN: Siapa Anwar yang sebenar

Pembohongan DAP di Sibu


Kecapi Nikmat Bersama Pakatan