Monday, August 17, 2009

Haram jadah mencarut lagi

melihat masa depan partiku yang bakal jahanam

Pentas untuk mencaci UMNO

mari kita mencaci UMNO.. takbirrrr jahanamlah PAS oleh PKR n DAP


Haram jadah mencarut dan maki hamun lagi..Kali ni masa penamaan calon DUN Permatang Pasir pagi tadi. Haram jadah kali ni dah siapkan pentas khusus untuk mencarut. Haram jadah ni cakap 'mari kita maki hamun UMNO bodoh'. Tambah si bahlol ni dia kata dekat dekat bulan puasa ni maki UMNO dapat pahala..pahala bapak dia agaknya.

Harapkan serban je panjang berjela tapi bodoh macam lembu. Si haram jadah ni tak nampak agaknya di sekeliling dia ada ramai budak budak kecik. Kalau masa dia kecik dulu agaknya kalau dia cakap macam tu mahu kena penampar jepun dengan bapak dia. Itu pun kalau bapak dia sayangkan dia..Kalau bapak dia tahu dah besar macam ni jadi lembu dan haram jadah mati bapak dia tak mengaku anak.

Betul tak aku kata di Pulau Pinang ni ada macam macam jenis gila. Setahu aku dekat dekat puasa dan dalam bulan puasa kita kena menjaga tutur kata baru le dapat pahala. Tapi bila fikir fikir balik kalau arak pun dia kata tak haram apalah sangat dengan maki hamun.

Aku rasa macam nak kasi je haram jadah tu tadi lilin. Mesti jadi macam Nizar terhangguk hangguk pegang lilin. Nizar cukup trauma dengan lilin sekarang ni.

-daeng celak-

14 comments:

  1. Petikan dari artikel dalam blog GGMM: TANYA SETAN NAK BUAT APA???? http://graduanmelayumuda.blogspot.com/2009/06/tanya-setan-nak-buat-apa.html

    NI NAK TANYA BABI LIM KIT SIANG DULU LA....

    NAK TANYA BERUK KARPAL SINGH DULU LA.....

    NAK TANYA PUKIMAK ONG TEE KIAT DULU LA.....

    NAK TANYA SI PARIA SAMY VELLU DULU LA....

    kat sini ada lagi

    http://bit.ly/YQhK9

    ReplyDelete
  2. Cara Politik Muhyiddin

    Ramai yang melihat bahawa Muhyiddin sekarang galak menyerang Anwar!.
    Tetapi jika mereka memahami sifir politik, maka seharusnya melihat ini merupakan cara politik Muhyiddin. Muhyiddin mengamalkan politik serampang dua mata. Kesinambungan kenyataan "Anwar Pengkhianat" ini disambut dengan perhimpunan NGO yang menyokong kenyataan Muhyiddin ini.

    Muhyiddin sendiri dan orang-orangnya tahu siapalah dirinya untuk berdepan dengan Anwar. Dan siapalah sangat penyokong Muhyiddin berbanding ribuan penyokong Anwar. Apa yang saya rasakan himpunan NGO di bangunan Umno hari ini dan juga langkah beberapa bahagian Umno di Johor menyokong Muhyiddin itu adalah satu simbolik saja. Ia bukan bertujuan untuk mengutuk Anwar tetapi ingin memberi tahu dunia, Muhyiddin ada penyokong akar umbi.

    Justeru pada saya himpunan itu mesej dari NGO dan Umno yang mereka sedia berdiri teguh dibelakang Muhyiddin. Berdiri ini bukan saja untuk berhadapan dengan Anwar tetapi dengan sesiapa juga bila perlu dan sesudah sampai masanya nanti.

    Maknanya Najib harus hati-hati dengan majlis-majlis himpunan itu. Himpunan seumpama itu atas nama nak kutuk Anwar tidak harus dibiarkan. Kalau Najib tidak waspada ia akan merebak dan menjad himpunan lebih besar. Lama kelamaan himpunan itu boleh bertukar arah daripada mengutuk Anwar kepada mengutuk Najib.

    ReplyDelete
  3. lupa pulak, rasul no. 27 nik najis tak boleh di hina.dan di caci.beliau maksum dan skrg memerintah serambi mekah.

    ReplyDelete
  4. Anon 11.00pm
    Janganlah nak melaga-lagakan pemimpin Melayu Islam
    Sedarlah orang Melayu dah nazak dikerjakan oleh DAP dengan bantuan PAS dan PKR..cukup2lah bertaubatlah..tanda-tanda kiamat dah jelas..nauzubillah

    ReplyDelete
  5. Lawak Antarabangsa dari Rompin

    -Bernama-

    Anggota Parlimen Rompin Datuk Seri Dr Jamaluddin Jarjis yang dilantik sebagai Duta Besar ke Amerika Syarikat (AS) akan menggunakan kemudahan Internet untuk berhubung dengan penduduk Rompin ketika beliau berada di AS. Katanya pelantikan beliau itu tidak bermakna beliau akan mengabaikan kebajikan pengundi di Rompin dan boleh mendengar dan menyelesaikan masalah mereka melalui Internet.

    Ini satu lawak antara bangsa,Berapa ramai penduduk rompin yang mempunyai kemudahan Internet.

    Adakah YB Rompin ini tidak tahu keadaan sebenar di kawasan yang diwakilinya,

    Saya rasa rata-rata rakyat Malaysia tahu,Rompin merupakan kawasan luar bandar yang dipenuhi hutan, ladang getah dan kelapa sawit (Felda) serta kampung-kampung nelayan di pesisir pantai.

    Sebahagian besar penduduknya adalah nelayan dan peneroka.

    Nampaknya lepas ni kerajaan terpaksa membelanjakan berjuta-juta duit rakyat pula untuk menyediakan kemudahan internet kepada penduduk Rompin demi untuk mempraktikkan idea bernas dari Dr Jamaluddin Jarjis


    Saya cuma memberi pandangan ,jangan ada lagi YB dlm Malaysia buat idea macam ni nanti diketawakan oleh pengundi masing-masing.keh keh keh..

    ReplyDelete
  6. sedapnya np mengata orang rompin ye. Kami Ada Internet lah streamyx dan 3G mobile broadband bersepah. CC pun banyak. Sini mat salleh merata. Kita international destination lah ngok. Kau yang tak kenal negeri sendiri. Ceh. Buat malu kaum je....

    ReplyDelete
  7. TUL TU.. KO INGAT ROMPIN MCM ZAMAN2 DULU KE,MAI LE CNI DATANG TGOK SENDIRI.. IDUP ROMPIN!!!

    ReplyDelete
  8. Betul Rompin mmg best especially kalau time buat team building kat endau rompin masuk hutan, pastu lepak kat sommerset ..nyaman, pantai pun cantik. Internet ok laju ja tak de terhengeh hengeh...kita kena faham bila kawasan tu terlalu besar dan ke dalam nak membangun tentunya mengambil masa. Kalau terlalu byk membangun kawasan seperti rompin nanti hilang pulak seri serta keaslian dan kecantikan.

    ReplyDelete
  9. Rompin ni sebenarnya lebih advance dari the rest of Pahang sejak saya kanak-kanak lagi, iaitu dalam tahun 50an dan 60an. Seperti tempat kelahiran saya Bukit Besi di Terengganu, Rompin terkenal dengan bijih besi yang dilombongkan disana. Justeru itu, Rompin dan Bukit Besi were quite metropolitan sejak dulu in the the sense that kedua2 tempat ramai expatriates yang bertugas sebagi geologists,engineers dan many other experts. Orang Rompin tidak backward dan laidback, mereka sophisticated and worldly. Saya rasa orang yang sedap-sedap lepas cakap pasal Rompin tu tak pernah jejak kaki kat Rompin pun! Lain kali berhemah lah sikit, jangan sampai kejahilan sendiri terburai.

    ReplyDelete
  10. Addendum:
    Rompin banyak menerima eco-tourists, sebab tu infrastructure nya bagus. Endau-Rompin adalah satu international destination yang tersohor dan Kuala Rompin kalau tak silap is one of the two gateways to Tioman.

    I am not a fan of JJ (jauh sekali!) tapi yang benar tetap benar.

    ReplyDelete
  11. Cuba ko tengok gamabr pentas mencaci BN tu, logo DAP kat tengah, PAS dan PKR sekadar pengapit aje... itu bukan tak sengaja itu hakikat Pakatan Rakyat sebenarnya,

    dalam BN Umno tunjang, yang lain penyokong dan pengapit aje

    pikir pikirkanlah

    ReplyDelete
  12. Lawak

    kau memang bodoh macam hidung babi, berlendir pulak tu

    ceh
    negeri sendiri pun tak kenal nak cakap orang bodoh konon

    pegi ambik basikal kau dan kayuh ke Rompin lah

    cakap macam tolol

    ReplyDelete
  13. Allo brader..dah gila kata JJ tak balik Rompin tengok kebajikan rakyat Rompin..Kawan aku yang bekerja dengan JJ sampai mengeluh pasal penat tiap tiap minggu ikut JJ balik Rompin..JJ siap boleh tidur kat rumah rumah kat kampung kat Rompin tu. Kalau tak tau tak payah cakap lah brader..Suara Keadilan tu laporkan benda yang tak betul..Jangan hanya pandai nak salahkan Utusan Malaysia je..

    ReplyDelete
  14. Ape punye blog ni!? Suke suki dia je mengharamjadah kan org!.. Ak rs klu cara ni la ko nak tarik pengunjung untuk ko dpt duit byk... hmmm... pikir dua kali la wei nk guna duit tu..

    ReplyDelete

VIDEO PERINGATAN: Siapa Anwar yang sebenar

Pembohongan DAP di Sibu


Kecapi Nikmat Bersama Pakatan