Thursday, August 20, 2009

Undi PAS masuk kubur Cina

Siapa kata undi PAS masuk syurga? Salah semuanya salah..sekarang undi PAS masuk kubur Cina..Malam tadi Pakatan Gila dah membuktikan undi PAS sebenarnya masuk kubur Cina..

Punyalah kuat PAS pada pandangan orang orang Cina hinggakan pada kempern malam tadi di Bukit Indera Mulia beribu ribu orang Cina telah hadir ke ceramah tersebut. Cuma yang agak pelik kali ni orang orang Cina tersebut tidak memberikan apa apa respond pada penceramah..Tiada laungan takbir mahupun take beer..Tapi yang jelas tampak hanyalah khusyuk orang orang Cina tersebut hinggakan terbaring penuh khusyuk.

Seorang sahabat bertanya kepada aku, kata Pakatan Gila ni cuba menghampiri pengundi pengundi Cina tapi tak seorang Cina pun yang kelihatan pada kempen malam tersebut. Aku jelaskan pada sahabat tersebut kan ada beribu ribu orang Cina yang hadir pada malam tadi walaupun mereka cuma terbaring kaku di dalam jirat mereka.

Sebenarnya malam tadi kempen Pakatan Gila diadakan berdepan dengan kawasan perkuburan Cina..Jarak hanyalah kira kira 10 meter..Benarlah Pakatan Gila sememangnya gila berkempen hinggakan berkempen untuk orang orang yang telah mati.

Agaknya inilah yang dikatakan oleh Nik Ajis undi PAS masuk syurga..Tapi syurga yang mana?? Mungkin ada kekeliruan di kepala otak Nik Ajis...undi PAS bukan masuk syurga tapi masuk kubur Cina..Yang taksub benar dengan Pakatan Gila ni bolehlah tempah siap siap untuk dikuburkan di kawasan puncak supaya mudah masuk syurga..

Rupa-rupanya inilah syurga yang Nik Ajis janjikan pada pengundi pengundi..Syurga cipataan Nik Ajis rupanya..

-daeng celak-

8 comments:

  1. Kitaanakmelayu,
    Saya harap saudara tidak menggunakan kaedah ceramah ala PAS yg suka maki hamun orang tak tentu pasal. Kita bagi explanation secara mature, tersusun, kemas. Maki hamun ni tradisi org PAS. So, kita tak payah ikut la. OK?

    ReplyDelete
  2. agaknya nak raih sokongan pada bulan hantu kot?

    ReplyDelete
  3. Saya sokong saranan anon 4.03. Memang betul'BAHASA MENUNJUKKAN BANGSA'

    ReplyDelete
  4. kempen untuk pengundi hantu kot?

    ReplyDelete
  5. anon berbudi bahasa sekelian, aku rasa blog ni memang dicipta khas untuk menarik minat pemaki tegar khas, kalau boleh biar N.Ajis sendiri datang boleh dia tengok nasihat dia yang mencarut tu halal..

    babi untut bodoh

    ReplyDelete
  6. Biarkan penjilat-penjilat najis umno ni bermain-main diblog ini. Kita lihat sampai mana benang basah yg mereka hendak tegakkan. Saya percaya perjuang2 pakatan rakyat mampu mematahkan loyar buruk mereka

    ReplyDelete
  7. Mula2 makan duit koperasi...Lama2 jadi YB

    segala dakwaan yang dibuat oleh Muhyiddin Yaasin atau Zahid Hamidi, kenyataan ini membuktikan bahawa calon BN, Rohaizat Othman benar2 bersalah di dalam kes penipuan kepada Koperasi Pekebun Getah. Malahan wang sejumlah Rm140k yang diserahkan kepada Rohaizat tidak dapat dipastikan kemana perginya. Mengikut Presiden Bar Council, tindakan Rohaizat ini adalah sampai ke tahap tindakan jenayah di bawah Seksyen 103D.

    Zahid Hamidi cuba berdalih kononnya yang menipu itu adalah rakan firma guaman Rohaizat tetapi Presiden BAR Council juga menyatakan bahawa aduan yang dibuat oleh Koperasi Pekebun Getah adalah ke atas Rohaizat dan bukannya rakan firma beliau.

    Kalau UMNO Tidak Tarik Calon Ini, Bererti UMNO Bersetuju Dengan Jenayah Penipuan Rohaizat.

    ReplyDelete
  8. tu lah korang semua terpedaya dengan dakyah Bar Council dan lawyer kaki botol si haris Ibrahim tuuu

    ReplyDelete

VIDEO PERINGATAN: Siapa Anwar yang sebenar

Pembohongan DAP di Sibu


Kecapi Nikmat Bersama Pakatan